jag älskar dig

Sofiaaa om Varför jag inte bor hos min mamma!:
Jag kommer alltid finnas för dig gumman, det hoppas jag du vet!
Kommer ställa upp för dig i vått och tort, jag bryr mig inte om du inte vill ha mig där, jag KOMMER vara där, så är det bara.
Du kommer aldrig bli av med mig.
Du är en såpass fin vän som jag aldrig vill förlora, aldrig någonsin!
Jag finns alltid, när som helst, det är bara att du hör av dig!
Förlåt om jag är som jag är ibland, men det är bara att säga till om du vill att jag ska ändra mig, jag gör allt för dig!
Du är som en syster för mig, och det älskar jag dig för.
För den du är, att du kan stå för den du är och att du är så stark!
Det finns ingen människa i hela världen som jag känner att jag litar på mer än dig, ingen alls!
Jag känner att du förstår och lyssnar på mig, till skillnad från vissa andra, tyvärr.
Så länge du känner att du kan prata och lita på mig så är jag nöjd! eller, jag är nöjd bara av att få veta att du alltid finns för mig, så som jag hoppas att jag finns för dig!
Jag älskar dig Tina, du betyder allt!
______________________________________________________________________
Sofia, tack. Jag blir rörd av att läsa det du skrev. Du ska veta det, att jag aldrig kommer släppa taget om dig, aldrig. Jag kommer föralltid finnas vid din sida. 
Du ska veta, att du är en fin vän, dig vill jag aldrig förlora.

Alla har sina dåliga dagar, och jag ska aldrig be dig ändra dig till något du inte är. Du är bra precis som du är. Jag är glad, för att du är den du är och inte försöker vara något/någon annan.
Jag litar på dig, 100%. 
Jag lovar dig att jag alltid kommer finnas för dig, i all evighet. Jag älskar dig, du betyder verkligen guld! (L)


sofia karlsson är en underbar vän till mig, vi har inte känt varandra så jättelänge. Vi gick på samma skola i nästan 3 år. Men vi umgicks inte, men nu har vi börjat i samma klass och, ja. Jag kan berätta mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0