16/1 - 2011

Inatt kommer jag att sova gott, känner jag.
Nils kommer förbi efter matchen och gav mig en kram och puss. Jag älskar det, att han ber sina föräldrar att svänga förbi mig, hur gulligt är inte det?
Som jag sa tidigare, så gjorde jag ett litet armband till honom, jag tror att han gillade det. (förhoppningsvis)

En fråga, som jag har funderat på jättelänge.. Det jag drömmer, det ni drömmer om nätterna..Kommer det någonsin att hända oss? Eller är det bara en fantasi? Eller visar den hur vägen tar slut? Är drömmarna falska? Jag vet inte.. Nu har jag drömt samma dröm de tre senaste dagarna. Jag tänker inte berätta den för er, jag brukar inte berätta drömmer för folk. Inte då dom är så privata, och betyder. Vissa gånger, då man vaknar ur en dröm, vill man bara somna om och komma tillbaka där den avslutades, har det aldrig hänt någon av er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0