12/1 - 2011

Jag var hemma väldigt sent ikväll. Var som sagt på vårdcentralen och kollade... har stora problem med magen. Inget jag skulle vilja gå in på, tro mig.
Men det är bättre för tillfället, och jag hoppas ni alla har haft en superdag?

Efter jag var på vårdcentralen drog jag in till stan och handlade litegrann, blandannat sim/gyymkort. Sen lite underkläder och ett linne tror jag att det var!
Ikväll så har jag tagit det lugnt, óch taggat till det imorgon för då börjar skolan och jag börjar träna! Kommer förmodligen bilder!! :D

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Aline

vad det än är så hoppas jag att det löser sig <3 läkarna här kan vara lite sega

2011-01-12 @ 23:42:36
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0