11/1 - 2010

Godmorgon sovit gott?
Jag har faktiskt det...fast det är ju klart, jag sover alltid gott då jag har nils vid min sida ;)
Jag gick direkt till Nils garderob för att hitta något att ha på sig, gissa vad det blev? Stora säckiga byxor och en jättestor t-shirt. Guuuuuuuuuuud så skönt.

Längtar tills torsdag, vet ni varför? Nej, men det är för att då börjar skolan...och ja, då tänker ni....hm hur fan kan du längta till skolan? Ja, längesen jag träffade människorna från min klass och sen så vissa dagar är jag helt rastlös..hur roligt är det på en skala 1-10?
Så jag taggar faktiskt tills torsdag,men det jag inte taggar lika mycket till är att jag måste kliva upp 05.45 varje dag! Det är väl den negativa delen, men jaja.. livet är hårt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0