10/1 - 2011

Hemma från stan, det ända jag fick med mig hem var g***********. Var väldigt sugen på att shoppa upp de sista slantarna på mitt kort, men nej. Jag gjorde det inte, jag ska in på onsdag och träffa min kontaktperson, så då kan jag kika lite mer. Sen då, ska jag även köpa ett sim/gymkort.
Idag var jag en liten stund med Sofia på stan, gick runt och pratade om allt möjligt, alltid lika trevligt.

Nu sitter jag i mitt rum, med skallevärk och magvärk...hum, får se om jag tar mig iväg till Nils ikväll, så jag får slappna av och mysa!
Hoppas ni alla har haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: hur fan ska jag veta du kan ju fråga henne för jag har inget jävla svar på frågan!

2011-01-10 @ 18:04:59
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0