Welcome to my new blog

Hello, som sagt jag delade en blogg med en kompis tidigare, men hon tappade lusten med att blogga så då tänkte jag då gör jag en egen blogg till mig själv. 
Jag kommer fortsätta skriva om lite allt möjligt, blandannat musik. Jag älskar musik, jag älskar att sjunga. Så ni kanske kommer få se några videosar på mig när jag sjunger, om jag införskaffar mig något mod till det alltså. He-he! Men håll utkik. 

De första dagarna kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar, eftersom jag kommer försöka fixa till min blogg och sånna saker, u know what i mean. 
Men jag ska nog påbörja med lite små saker så vi får höras lite senare, puss! 

Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaaaaaandrizz<33

Snygg blogg! Jaau den blir säkert snyggare när du har en design xD <3

2010-10-12 @ 09:55:17
URL: http://kusinernaager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0