Varma kramar till dig Faster!

Hej, jag sa att jag inte skulle skriva något mer i bloggen i helgen. Fick bara sån panik, och visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Det är så att min faster har varit sjuk i något år, hon har haft cancer. Men kämpat igenom det. Men sedan fick hon inreblödningar. De går inte stoppa längre, läkarna sa att hon kanske inte skulle överleva denna natt...stannar hjärtat så stannar hjärtat..

Jag vet inte riktigt hur det här kommer sluta, med mig, med pappa? Var inte för så länge sen på begravnig, (farmor) Och nu? Åh, känns bara så himla jobbigt.
Men jag får kämpa och finnas för pappa, hjälpa så mkt jag kan bara..

Idag blir det inget speciellt, ska på hockeymatch vid 15 tiden så det blir nog nice. Sen ikväll har jag inga planer, ska se om pappa behöver någon hjälp,sen kanske jag försöker få ut någon.. Om jag inte ska sova tidigt. Men vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0