Svin kallt ute?

Hejsan hoppsan. Kom hem från hockeyn alldelles nyss. Jag drog dit med Felicia och Mina. Riktigt trevligt, men vääääldigt kallt och blött. Dislike... Ja, vid kvart i nio lämnade dom mig ensam... De skulle hem(?) O jag skulle stanna kvar för jag var tvungen att prata med nisse. he-he, men det vart ett snabbt snack, eftersom han ska hinna stretcha o duscha och sånna saker.
Men hockey, det är faktiskt riktigt roligt.... Om det är händer något, ex: Slagsmål.. Men tyvärr är det inte ofta man får se de.

Aja, nu sitter jag här och håller på frysa ihjäl. Funderar på att höja värmen på elementen tills nisse kommer, så jag har någon värme här inne innan jag går till sängs, eller vad säger ni?
Hoppas ni mår bra och jag hoppas ni får en bra forsatt kall vecka. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Laila

ja det är kallt överallt =)

2010-10-20 @ 10:51:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0