Godmorgon allesammans

Hej här sitter jag och dunkar musik, just a dream med nelly. Grym låt!

Klockan är lite över elva, jag är klädd och sminkad för dagen. Ingen speciell outift, ska ju bara på bio senare satt jag tog lite bekvämare kläder. tights, linne och en luvtröja. Who cares?

Jag är förbannat trött och less på min jävla mensvärk, ush.. Ni killar borde få prova på det någon gång, alltid får man höra: har du pms eller? så jävla enerverande, eller äre bara jag som tycker det? hmm?
Aja, hoppas ni fick sova inatt, för det fick inte jag. Nu ska jag ta och röja undan lite i köket, pusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: lavendel

Snygg Bild!

2010-11-01 @ 13:22:14
URL: http://dahlberglavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0