Jag är lycklig

Godmorgon allihopa, hoppas ni har sovit gott. Jag har inte sovit så jättebra, men det var jättemysigt att jag fick sova med Nils inatt. Det var ett tag sen.
I natt vaknade jag av att Nils rusade på toan, jag hörde inte vad han sa. Han kom tillbaka efter bara någon minut, jag fick tväront i magen.. han somnade, jag satt och skakade och frös. Jag försökte prata med Nils, men han hade redan somnat. Så jag låg och försökte se om någon var social på sms? Och nej det gjorde det inte.. Men jag somnade till slut, då nils höll om mig.
Nils i din famn känner jag mig alltid lugn och trygg.

Nu sitter jag här i skolan, allt för tidig. Börjar 12 och slutar 13. Värd dag? Nej verkligen inte. Men som tur så kommer sötnosen Sofia om någon timme, bättre än att sitta här ensam i 3 h.
Fredag idag, inget planerat kanske blir att fara till Nils. Men jag vet inte, jag tror jag ska låta honom få komma i kapp i skolan... Men jag ska nog itll honom imorgon ist. Fast först så ska jag på släktträff i Övik. Mamma sida....

Men gissa vad det är för dag imorgon? :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0