Finalen väntassssss

Godkväll!

Idag var det en väldigt kort skoldag. Vi började 12 och slutade 13, rätt chill kan jag ju lova.
Nu sitter jag i TVrummet och väntar på att idol ska börja, jag väntar på min lilla sötnos också, som är och pumpar musklerna, hihi.
Vet ni vad? Jag ska börja träna, igen. Ska börja simma, inte i något lag eller vad man kan säga. Utan jag far dit några dagar i veckan och bara simmar i någon timme. Känner att det behövs, sist vi hade bad med skolan kände jag att det tog väldigt mycket.
satt nu jäääävlar ska det börja tränas igen!

Nä, nu ska jag fortsätta kika på lite gitarrer, spektrum m.m
Hoppas ni får en fin fredagskväll! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0