Ett år med dig

Nils Nordström, nu har det gått ett år. Ett år tillsammans, 4/12 - 09 - 4/12 - 10 (L)

Jag finner inga ord, det här är det bästa året i mitt liv. Jag är lycklig med dig, alla dagar med dig har varit helt fantastiska. Visst, vi har även haft upp och ner dagar. De ska vara med i ett förhållande det också. Ja, vi har bråkat rejält, det har hänt.
Men jag älskar dig lika mycket iallafall. Jag har varit hopplös mot dig ibland, men som sagt dagarna är inte alltid tummen upp. De vet både jag och han.

Allt är bara så obeskrivligt, jag kan inte finna dom rätta orden för min lycka!

Från första dagen jag träffade dig, har jag haft känslor för dig, otroliga känslor. Aldrig känt så, du tog mitt hjärta direkt.
Då jag stod bakom dig och tänkte, ska jag gå fram? Är det han ens? Gud vad lång han är? Mitt hjärta bulltade så hårt, att jag inte visste vad jag skulle ta vägen.
Jag tänkte, det här ska gå bra, vad tusan skulle kunna hända? Jag tog några steg, du vände dig om och tittade på mig, jag sa hej.. Det var tyst en stund, mitt hjärta bulltade allt mer och mer. Du gick mot mig och gav en kram, hela min kropp värmdes med glädje. Vi pratade litegrann och gick sedan vidare in till cafe stationen.

Vi ställde oss vid kassan och skulle beställa, och helt plötsligt säger han, vad vill du ha? Jag sa, nej men jag kan betala själv. Nej sa han och undrade vad jag ville ha?
Jag visste inte riktigt, jag stod där...kunde inte kolla på något anant än honom. Ja sa lite generat, men jag kan väl ta en liten festis och en bulle tror jag det var.. Han log mig och beställde. Ah, jag fick panik och tänkte EN LITEN FESTIS OCH EN BULLE...gash, skämdes rätt mkt. Jag hade ingen aning hur jag skulle bete mig, han var så otroligt fin och snäll.
Hela den kvällen, satt vi och pratade om allt möjligt, det flöt på och ajg började känna mig säkrare, bara han sett att prata, att hålla om mig, gjorde så att jag föll för honom. Jag älskar honom otroligt..

Dagar,veckor gick.. Vi umgicks mer och mer. En dag, skulle jag hem till honom. Jag minns att jag var så himla nervös. Tankarna i huvudet var, nej vad kommer dom tycka om mig? Att jag är alldeles för blyg, att jag är dryg, fjortis, överdriven? Men allt gick så bra. De var så trevliga och snälla.
Jag vart alltmer kär för varje dag som gick.. Pappa och min bror, vart halft galna på mig. De ända de hörde var NILS NILS NILS, jag kunde inte sova om nätterna, tänkte på honom, allt var som ett enda kaos. På ett positivt sätt.


De dagar som har gått, 1 år. De har varit helt underbart, och mer blir det. Jag älskar honom, hans familj. De är så underbara. Nils, Annika, allhopa. Jag finner bara inga ord!
Tappar fattningen..


En av de första kyssbilderna!
Du har fångat mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0