9 Crimes

Nyduschad, ska torka håret och få mig lite kläder. Sedan ska min far klippa mig, (jag ber)
Nej, men nog ska det gå bra, eller?

Inatt sov nils hos mig, kvällen spenderades mest framför tvn. Riktig fin kväll!
Vid halv 2 hade vi fortfarande inte somnat, pga en granne.. Ja ni får gissa själv vad som menas? ;)
Men till slut somnade vi.

Lördag idag, inga planer...som vanligt.. Ska troligtvis fara till Nils. Ananrs får jag väl se om jag drar in till Ume, och se om det är några levande varelser som vill umgås.
Hoppas ni hade en bra fredag, för det hade jag. JAY VANN! Men jag tror ni att det kommer vara som förra året, att de spelar ingen roll om man kommer 1-2a man kommer ändå synas lika mycket ute bland oss, eller har jag fel?

Aja peace!


En liten snutt som jag lovade er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0