17/1 - 2011

Hej igen!

Sitter nu här helt slut... Har tagit all min energi till att ta bort all julpynt och städat! Det behövdes kan jag lova, men nu ser det bra ut, faktiskt!
Mitt rum blev lite annorlunda, mkt mkt ljusare färger än vad jag brukar ha, blått och vitt mest.. Sen har jag plockat in några blommor, och blommor piffar ju upp det rätt mkt. Kanske kan visa bilder sen? Om jag orkar..
Jag har alldeles för litet rum, eller som pappa brukar säga..Du har tillräckligt stort rum, men alldeles för mycket saker..? Kanske är så? Nej, inte den här gången faktiskt.
Min tvbänk och tv får stå lite udda till, mitt framför en tom garderrob..snyggt, nja.. Men ska snart fixa en liten fondvägg där, så det blir säkert super.

Jaja, jag hoppas ni alla har haft en bra dag,och får en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0