16/1 - 2011

Hallå, dags att gå och lägga sig kanske? Känner mig lite krasslig. Men vi får se hur jag mår imorgon. Men hur som helst, så ska jag ändå träna.

Vet ni vad jag har funderat på hela kvällen? Om att flytta hemifrån, jag känner faktiskt att jag skulle vara redo för det. Men jag vet att pappa inte skulle tillåta mig det. Inte för att han tror att jag inte skulle fixa det, utan att han inte vill vara ensam... Jag förstår honom. Men någon gång måste han släppa taget. (Lovar dig pappa, att jag kommer vara hos dig så ofta jag kan när jag har flyttat,) En sak är säkert, pappa är en fin person. Fastän vi har våra jobbiga stunder.. Men jag kan inte påstå att jag skulle klara mig utom honom, han har alltid stått vid min sida oavsett.

Med det, säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0