I love IT

Ja nu mår jag mycket bättre igen! Jag har mina upp och ner dagar. Jag kan inte kontrollera det, det går inte. Imorse var otroligt jobbigt för mig. Men Nils skulle upp halv 6, ja och vi somnade inte förrän 01. Så jag var ju rätt trött, sedan då han drog tjafsade vi litegrann, inte något stort alls. Men sen satte jag mig bara i soffan och tårarna bara forsade, jag kunde verkligen inte kontrollera. Alla gamla minnen kom upp, jag började tänka på att jag aldrig kommer få ha en hel familj igen, se min mamma och pappa lyckliga. Prata med min syskon som jag kunde förut.
Att min mamma är en ny person, jag vet inte.. det vart bara för mycket... Men som sagt nu mår jag mycket bättre, ska alldeles strax ta en fil tallrik med fullkornsflingor och russin. MIN FAVORIT!

Hoppas ni alla mår bra? Och föressten såg ni på melodifestivalen igår?  Var de rätta personer som gick vidare? Det tyckte då jag!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0