Unbyn

Framme i Unbyn, eller vi var faktiskt framme vid 17 tiden. Riktigt trevligt att komma från Vännäs, men jag saknar min lilla prins. Men han har det nog bra hos Kroikis.
Gissa vad vi fick till middag? Stekt kött och potatisgratäng, fyfan så gott det var. Min favorit i dag...

vet ni en sak som är jättejobbigt? (enligt mig) Jo om man ska iväg ja, en dag eller en vecka, och måste säga hejdå till sin älskling. De spelar ingen roll hur kort stund jag är borta, (1 dag - 2 veckor) Det är jättejobbigt, jag vet inte. Men, det är väl som jag brukar säga, att han är som min drog;)

Aja, nu ska jag försöka vara lite social med de andra. Godnatt vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0