:)

Måndag idag, praktik som gällde. Slutade för ca 20 minuter sen. Idag har vi varit mest inne och haft skoj. Jag fick även ta hand om samlingar och läsa lite böcker för dom. De är envisa... Men det går framåt, det gör det.
Och imorgon, ja då ska vi baka! :D De blir alltid lika ivriga!

Nu sitter jag i Nils rum och ska alldeles strax börja skriva i min logg, vi måste göra det varje dag efter praktik. Skriva vad vi har gjort idag, hur det har gått och ja lite egna tankar och sådär. Ganska jobbigt men, det fungerar prima lima.

Halv 5 är det lucia på förskolan, så då ska jag gå dit och kika på min lila grupp som ska sjunga. Sedan blir det tomtegröt och fika. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0