14:53

Tjo på er, nu sitter jag vid pappas dator och rensar bort bilderna mina, och sedan blir det att starta om hela datorn på nytt. För nu är den extremt full och seg. Roligt va?
Men jag tar en paus vid 15 för då är det ju kalleanka och det är ju en tradition att titta på eller äre bara jag som tyck de?

HOPPAS NI ALLA HAR EN UNDERBAR DAG... NU KOMMER DET LITE BILDER NI ALDRIG HAR SETT TIDIGARE.... VAR BEREDDA PÅ SKRATT


tror ni inte att jag saknar min egna hårfärg? :(


Såkallade fjortistiden..

Saknar håret...

Nej men så mycket smink använde vi väl inte? ;P;P


Min älskade kille (L)


Kommer fler bilder senare!

Kommentarer
Postat av: FIlippa

Hoppas du fick en toppen julafton :)

2010-12-25 @ 01:24:26
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: MADDES

God fortsättning! Fick du det du hade önskat dig i julklapp? :)

2010-12-25 @ 11:35:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0