14:19

Goddagens, nyktra igår? Det var jag!
Ja, hur var eran julafton? Min var superbra, underbara människor, fina julklappar och gomat. Bättre kunde det inte bli!

Ja, vad fick ni i julklapp då? Jag fick min efterlängtade gitarr, jättefina smycken, (ett halsband som stod älskade ängel, av nils bror och mamma, sen fick jag underbara söta örhängen av Nils. ) Sen fick jag en kamera, pengar/presentkort, Toffifee också, sen fick jag lotter också.

Idag kommer min syster, så då lär det bli ännu mer julklappar, haha. Jamen somsagt, min jul har varit dunder bra. :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

wow så mycket du fått. Diggar speciellt gitarren! Spela på du!:)

2010-12-27 @ 19:20:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0