17/1 - 2011

Tidigare idag såg jag ett program.. thedoctorstv. Det var faktiskt väldigt intressant, idag pratade dom om hur vi sätter oss själva i fara, igenom att äta. En av dom satte sig i ett test, att se vad som händer i kroppen bara på några dagar.
Han är själv väldigt noga med vad han äter, och han tränar regelbundet. Han åt jättemycke onyttigt hela tiden, ungefär 7000-8000 kalorier per dag eller mer. Det påverkade väldigt i skallen, han mådde dåligt var alltid trött, hade ingen energi alls. Sedan efter det hade gått ett par dagar, kollade dom blodtrycket osv. Vikten, var en chock för mig, bara att på 5 dagar så hade han gått upp 5 kg. Det är rätt sjukt, och det fick mig att tänka om, och börja äta nyttigt och börja träna regeltbundet. NU ÄR JAG IGÅNG, OCH FÅTT MOTIVATION, LETS GO. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0