Grenade for ya

Helgen är över, gud så fort heglerna går. Veckorna likaså... Men det är bra, för nu längtar jag till sommaren oerhört mycket? Är det någon fler som gör det kanske?

Vad har ni gjort denna underbara soliga helgen? Jag och Malin tog en lugn helg med film och prat. Mycket trevligt, det kändes jättekul att hon kom förbi. Allt kändes så bra, jag kunde slappna av och ha roligt och inte ´tänka på de negativa runt om. Skitskönt iallfall.
Hoppas ni alla har haft en underbar helg för det har jag iallafall!  Nu ska jag alldeles strax ta och dammsuga av golvet, det är riktigt sandigt... hm? 

och snälla.. kommentera, jag ser ju att ni är inne och kikar. Det kan väl inte vara nå problem att skriva en liten kommentar. Men jag förstår.. jag har inget direkt intressant att skriva om, så jag förstår er till en vissdel.. 

 

Kommentarer
Postat av: mallan

<3

2011-02-13 @ 19:24:05
URL: http://heltfakkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0