Are we going to London?

Jag är tillbaka på fötterna!
Eller nästan.. har tyvärr dragit på mig en influensa. Men det ska nog snart gå över, har haft det snart i 5 dagar. Så jag håller tummarna på att det snart är över. Ny vecka, nya tag!
Min vecka ser nog inte så speciell ut skulle jag tro, det blir nog ingen träning för mig denna vecka heller pga att jag inte har mått så bra. Varken psykisk eller fysiskt. 

Vet ni vad jag ska försöka göra nu? Jag ska ta och fixa  till bloggen, och läsa kommentarerna som ha kommit in. Varma kramar!

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mkt :) har tyvärr varken tid eller ork att göra åt /hjälpa andra med det. iaf inte så som min vardag ser ut nu.. sorry.. :)

2011-02-28 @ 17:27:20
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0