Snart jul....hm kan ni tänka er de?

Hej...nu är det såhär att min dator fungerar inte riktigt som den ska längre, och det är just därför jag inte gör några videoinlägg. Så ni får nöja er med såhär, tråkiga, ointressanta inlägg.. Men jag hoppas att de kommer fixa sig snart! Mycket roligare att göra videoinlägg..Börja vänja mig vid att sitta och prata med..ingen..!

Hemma idag också, jag var inte heller i plugget igår. Eller på min praktik.. För i Söndags mådde jag inte speciellt bra alls. Jag spydde och hade världens problem med magen, så jag kände att det var lika bra att stanna hemma och vila mig. Sen så är det inte så himla bra att vara bland barn när man mår sådär. Nejnej, så jag sa nej och stannade hemma hos nils och vilade. Igår kväll kom pappa och hämtade mig, fick en sån magknip.
Men som sagt...nu är det mycket bättre mig faktiskt. Lite trött och huvudvärk, men det går nog över. Ihope!

Gissa? jag har faktiskt alldeles nyss spelat in en låt, en ''cover''... synd bara att man inte har skaffat mick och allt det där. För ja, mitt ljud just nu är ju helt världelöst. Men jag får väl alltid önska mig?
Vill ni se hur min önskelista ser ut?

-Pengar till aktiviteter, bio shoppa m.m
-Pengar till gymkort(fram till sommaren)
-Kamera(En dig, eller en system)
-Presentkort(gina,hm,carlings m.m)
-Smink(Ett helt set, ex: Rough,Found,Ögonbryns penna m.m)
-Smycken(Örhängen, i olika modeller, långa pyntade, smårunda m.m ....fast har itne ännu tagit hål, mitt presentkort ligger på min byrå...kanske ska ta och göra det till veckan? hmm...)

jamen, så där ser min lilla önskelista ut, hur ser eran ut ;)?


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hej! Tack för tipset om din tävling! Hur mkt besökare brukar du ha per dag och vecka ungefär? (Unika menar jag!) :)



Jag har också en pågående tävling, delta GÄRNA!! Chans att vinna 500kr!!!!



http://maiplu.se/2010/october/skriv-om-hosten-vinn-500kr.html

2010-11-16 @ 14:40:46
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0