Nu är jag på fötterna igen!

Hej nu är jag tillbaka igen. Helgen efter begravning har varit väldigt tung. Så jag behövde ta en paus från allting. Men nu är jag på fötterna igen!

Helg nu, igår var jag ledig så då drog jag in till stan och julhandla lite gran och köpte även lite kläder åt mig själv. Sen så gick jag på stan med Sofia och träffade på lite människor. Jättetrevligt.
Men gud så kallt det har blivit,det blir kallare och kallare för varje dag. Så ja, nu är det bäst att ta fram overrolen (hur stavar man det? ;o ) Nä, men rejält med kläder iallafall.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, troligvis kanske fara till Nils morbror och fira hans fru. Men inte säkert, för Nils har inte mått så bra de senaste dagarna. Har inte träffat honom på 4-5 dagar..sjukt.. Men jag hoppas han bli frisk snart så jag får umgås lite med honom också...då tänker ni? Du kan väl ändå fara och umgås med honom? Nää, jag vill inte  få vinterkräkssjukan eller vad han nu har. Jag har redan haft nå skit med magen nu de 2 senaste månaderna, så nej tack. Men då har jag något att längta till, och då blir det roligare att få umgås med honom, då man har saknat honom.. Fast det är ju sant, jag saknar honom bara efter någon dag.. he-he.

Jag vet kanske vad jag kan hitta på att göra idag? Möblera om mitt rum litegrann, städa garderoberna, fullt med kläder och skor.. + jackor + smycken.. bra idee va? Det skulle verkligen behövas!

Bara ett problem... Jag vet inte hur jag ska möblera om..


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. tackar <3

görs?

2010-11-27 @ 11:55:58
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0