Jag och Sofia gillar hallon

Hej nykommen hem från stan.
Igår efter bion drog vi hem till Johan. Eller till elevhemmet där han bor, riktigt trevligt. Men såklart somnade jag på soffan när vi såg på tv ;) fail..
Ja, min rygg är väldigt öm..gissa varför? Jo för att jag och nils fick ligga på golvet, på soffkuddar..-.- dåligt val av nils.
Gissa vilka som fick den sköna sängen? Jo givetvis johan och sofia, ush fy och blä. Nämen, det var iallafall roligt. Har ni kommit fram till vilken film ni t´ror vi såg? Hm, nä men vi såg paranormal acitivty. jag hade faktiskt högre förväntningar av den filmen, den var mer humor än ''läskig'', tyckte då jag och Sofia iallafall.

Idag så drog jag och Sofia från Johan vid 11 tiden, för att duscha och sedan fara till stan. jag hade möte vid 14 tiden, och sedan så gick vi bara runt och pratade.

Nu sitter jag här, trött och världens huvudvärk. yes.. och ikväll vet jag inte vad som händer, får se om jag hittar någon social snubbe att umgås med;)
Hoppas ni alla mår bra!



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Visst är de :P hehe

2010-11-02 @ 17:10:02
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: chris

det är bra med mig, sj då? förutom huvudvärken.

2010-11-02 @ 19:57:34
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0