Sommar vill vi alla ha

Hej allihopa! Nu är denna dag över, tack och lov. Helt slut i huvudet.
Ikväll blir det att klippa mig, även ta ett långt varmt bad. Blev inte att fara till nils ikv. Men ska dit i helgen ist.
Ibland känns det som om jag bor där. Att jag alltid har gjort det, jag trivs verkligen där. Helt underbart.
Men det är klart..vissa dagar trivs jag hemma också.
Men nu är min brorsa ute ur huset, det är både positivt och negativt. Men en sak är klar, jag kommer sakna honom. Hur mycket än vi bråkade.

Min mage har svullt upp, svullt upp säger man så? Ätit en stor bit blåbärspaj med vanlijsås, fy så gott det är!
Aja, ska alldeles strax försöka he in en videosnutt. (när jag sjunger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0