Ska bli bättre på uppdatera, jag lovar

Hej, nu har det varit rätt mycket... Det började med att min kille for in på akuten i lördags. Han har låg där tills igår. Nu mår han bättre, som tur! För mig, har det varit ganska jobbigt, att fått suttit här och aldrig fått veta vad det är. Det var en plåga...
Men nu är allt över, förhoppningsvis. Han kan äta igen och verkar må rätt så bra iallafall. Så nu håller vi tummarna!
Jag tänker faktiskt inte gå in och beskriva det riktigt, vill inte det och jag vet inte om han skulle tycka om det precis heller. Så jag skippar det. Men så, nu är han på bättringsväg.
Och vet ni vad? Han är så himla envis. Redan idag kliver han på isen, ojojoj.. Jag skulle tagit det lungt i minst 1 vecka iallafall. Men han är som han är, lik sin mor. (Envis)

Men jag mår bättre nu, lite småproblem med magen. Men de ska nog fixa sig.

Nu sitter jag här i mitt rum och dör av värme, elementen har varit på högsta hela dagen, så det är som en bastu här inne. Ska alldeles strax packa klar väskan.
Klar med mig själv iallafall. Blev en enkel outfit, och platt hår.


Aja nu ska jag dunka musik och packa, hoppas ni alla mår bra.



Kommentarer
Postat av: Filippa

Skönt att han mår bättre! Det är alltid en plåga att sitta på bänken och titta på och inte få vara med...

2010-12-02 @ 23:31:44
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0