kan vi fixa det?

Jag saknar dig, ditt skratt. Vi hade alltid roligt, visst vi har bråkat en hel del. Säger inte bara att det är ditt fel, båda har haft det upp och ner i livet. Jag vill bara säga dig, att jag saknar dig, det vi hade. Jo vi har kontakt ännu, men vi ses aldrig. Jag saknar det, våran vänskap är speciell.

Kommer du ihåg då vi började umgås? 7an, vi började i samma klass. En dag, följde du med mig hem..Vi satt på altanen helt tysta i kanske 1 h. Vi var så blyga. Dagarna gick vi började umgås mer och mer. All skratt och jävulskaper vi har gjort. Det är verkligen oförglömligt.


Minns du nyår? Minns du sommaren? Fjortistiden? Minnen för livet.

Nu har vi inte träffats på flera flera månader, det är tungt. Jag saknar dig.
Ärligt, varför? Kan vi inte fixa det? Jag lvoar dig, jag tänker aldrig lämna dig.
Kommer alltid att finnas vid din sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0